Browsed by
Kategori: min vardag

På stan just nu 

På stan just nu 

På stan med min fina emma & Lizelotte , stros inne på zara home & lunch på sandys som ligger vid svanpen. En riktig mys fredag med tjejerna, tjejsnack & skratt, sånt som är så uppskattat. Ska alldeles Strax möta upp min älskling för att kika lite i affären sen , träna innan middagen ikväll. Ha en fin fredag hjärtisar <3

Fina underbara kuddar från zara home med mina fina girls! Vilken kudde ska jag välja? Beige eller vit fjäder kudde! 

Fredag & 1a maj 

Fredag & 1a maj 

Godmorgon eller God förmiddag mina fina läsare. Hoppas allting är bra med er & att eran Valborg var super, Själv är det finfint med mig, fortfarande lite små seg efter denna arbetsvecka & Stockholm Beauty week. Men annars är det bara bra!  Tänk att det redan är 1a maj, det är helt fantastisk verkligen. Välkommen dagen & månaden, ett stek närmre sommaren. Varma härliga dagar, grillning, sol & bad. Löpturen ute i naturen med värmen i ryggen & solbrännan. sitta ute på uteserveringarna med de bästa & bara njuta av dagarna. SUMMERFELLINGS till 110 % Välkommen Maj.

hello-may-top

Apropå valborg, hur spenderade ni eran dag? 

Känns som de flesta jag känner så var det inga direkta planer, mest middag, mys osv. Inga direkta jätte fester. Men det kanske är ett tecken på att man börjar bli äldre..Blir inte så hysteriskt som det var när man var yngre, då skulle man på hemmafester, stå ute och frysa fast det alltid är kallt. Men från min egna sida så kände jag bara för hemmakväll med mina älsklingar. Såg den fina majbrasan som gjort i ordning vid hammarbysjöstad. Det var Super fint & det det lukta grillning ända in i bilen. Jag åkte nämligen förbi med bilen & kikade innan jag åkte hem efter jobbet.

Spenderade min valborgskväll hemma  med mat & film. Var helt slut efter veckan med fullspäckat schema. Så blev att åka hem efter jobbet med snuttan & slappa i soffan med mina älsklingar.

1 maj , hur startade ni den?

Startade den med en fräsch frukost, mango/hallon smoothie, kaffe & spirulina dryck.  Yaaami, en riktig sommar frukost. Idag är de också en väldigt viktig dag, jag & min käre pojkvän firar hela 4 år tillsammans. Tiden har verkligen bara sprungit iväg, kan knappt förstå det själv. Hela 4 år alltså, det kommer såklart att FIRAS! Razmus åt såklart frukost med mig innan han började jobbet . Sen Ikväll fortsätter vi att fira vi årsdagen med ett träningspass tillsammans , därefter väntas god mat , champagne & vin. Så mysigt, längtar till eftermiddag. ♥

    

Stockholms beauty week

Stockholms beauty week

Då var de redan onsdag då, tiden bara springer iväg. Det innebär alltså också den 3e & sista veckan på Sthlms Beauty week som är på Kungsträdgården. Idag såg ni mig som Face+ modell på seminarium klockan 12.00 . Hoppas ni var där fina ni, om inte så kommer det fotobomb idag och fler bilder från dagarna i veckan. Väntar på kamera bilderna.


IMG_0562.JPG IMG_0541.JPG IMG_0474.JPG IMG_0468.JPG IMG_0465.JPG IMG_0450.JPG

Måndagen 

Måndagen 

Godkväll mina fina, har tyvärr inte hunnit blogga så mkt sen i lördags. Har varit full rulle. Har spenderat två dagar med la familia. Igår var käre pappa här tsm med Jenny, det blev god mat & mys . Idag måndag är mamma här i Sthlm och myser. Blir jobb ärenden på dagarna sen blir det mys på kvällarna. 3 hel dagar med mammas alltså. 

Idag blev de en skön löprunda på morgonen sen stros på stan innan Sthlm beauty week.      

white one

white one

Här kommer lite kvälls tips på bra produkter. Ni har väl inte missat det fantastiska märket the white one? Finns både i proteinpulver, kosttillskott , produkter till hyn & tandblekning osv. Jag rekommenderar det varmt & mer en hälften av träningstillskotten hemma hos mig är från white one.  Lite fredags tips får ni av mig ikväll!

Xoxo

IMG_8206.JPG

 

Champagne & gutetallrik 

Champagne & gutetallrik 

vilken överraskning, min fina kille hade bokat bort på resturang gute i fredags. Så eget jobbet blev det raka vägen hem swicha kläder för en mysig kväll med bästa killen. Efter middagen åkte vi & hälsade på fina Ellinor innan vi skulle hem.  

   

Comfort hotell 

Comfort hotell 

vaknade upp vid halv 6 tiden i morse, ut med mini på promenad sen in mot stan vid 06.45 för en hotell frukost på comfort hotell. Efter en goda frukosten blev det ett 60 min cardiopass på bästa nordic wellness innan jobbdagen. Han med mycket där innan jobbet känner jag. Vilken fredag, men en är den lnte slut. Har precis hunnit hem & landat innan jag swicha om till lite snyggare klädsel för middag på stan med bästa killen. Vilken fining som ringer & berättar att han bokat bord på gute efter hans jobb. 

Ha en dunder bra fredag allesammans. <3

    

Celsius päronsmak

Celsius päronsmak

Onsdagen började med ett kort men intensivt träningspass på Activ denna gång. Gjorde sällskap med min käre mor idag på gymmet, vilken underbar mor & dotter stund. Älskar vårat intresse tillsammans, träning , hälsa & kost. Kvalitets tid som är guldvärld. Varför inte köra ett grymt träningspass & peppa varandra. Vanligtvis blir det middag, stan eller något annat mys men tycker vi ska bryta mönstret lite och köra tid tsm på gymmet också! LOVE IT

Innan träningen blev det att prova på ny drycken i samlingen Celsius,

CELSIUS PÄRONSMAK.

Vilken är eran favorit?

IMG_0260-0.PNGIMG_0205.JPG

Smoothie morgon 

Smoothie morgon 

Godmorgon bästa ni, ni som läser & kommenderar inspirerar mig verkligen. Ni gör mig motiverad att skriva ännu mer en vad jag gör. Har ni några önskemål vad ni vill läsa mer? Isf kommenderar så ska jag försöka uppnå dina önslemål <3

Det blev en Smoothie morgon & kaffe ,en perfekt start på dagen innan jobb & träning. En frukost som är mättande , god , nyttig & proteinrik.  

 • 1,5 dl havregryn 

• 1 rått ägg

• 2 dl lätt mjölk

• 1 matsked mighty greens 

• 1 matsked raw Cacao powder

• 1 dl protein (thw white one

  

Jofama

Jofama

Värsta kapet bara sådär, ibland har man tur.

I lördags var jag och Razmus på mode försäljningen & kikade lite snygga kläder på förmiddagens. För en gångs skull så fanns de i storlek 34 där. Det brukar bara vara i tjej storlekar Small, medium & large så brukar inte hitta något som passar. Men denna gång fann jag en helt ny jacka i märket Jofama (brun skinnjacka). Så himla, himla nöjd över mitt köp.

Istället för 2700kr fick jag köpa den för 800 kr istället.

%d bloggare gillar detta: