En grym workout

En grym workout

WORKOUT 

Igår kväll blev det 25 min promenad i snabbt tempo till gymmet, blev där efter en grym workout , började med uppvärmning på rodden därefter 45 minuters fokus på de bestämda träningsprogrammet som Razmus bestämde åt oss. Blev även att avsluta med en pw hem 25 min.  Nedan ser du träningsprogrammet. Rekommenderar detta upplägg för att få en stark mage & bål.

  1. STYRKA Plankan, detta kör du i 45 sek fem gånger med 20 sek vila mellan varje set
  2. SUPERSET  Detta innebär att du kör båda övningarna och alla set utan vila Bulgariska splitböj med skivstång,    3 set med 10 rep Fråntböj med hantel,   3 set med 15 rep
  3. SUPERSET, Detta inebär att du kör båda övningarna och alla set utan vila Chins, 4 set med 8 rep Fällkniven, 4 set med 12 rep –
  4. CIRKELTRÄNING, detta innebär att du gör 1 set av varje övning, vilar 60 sek och går på nästa set Axelpress med skivstång 4 set 12 rep bergsklättaren, 4 set 20 rep hantelrodd, 4 set 20 repMål
    Fettförbränning och magmusklerMuskler som används,
    Bröstkorg, Rygg, Axlar, Quadriceps, hamstrings, säte och magmuskler.

    Tid för pass,
    ca 45 min

2 thoughts on “En grym workout

  1. Hej, du har så bra blog . Testade detta passet nu ikväll, jobbigt, givande och väldigt skoj, tusen tac . Kom med fler tip . Kram bästa!!

    1. Hej Sofia!

      Vad glad jag blir att du gillar min blogg. Vad kul att du gillade passet.Självklart kommer fler tips. Är det något du önskar att läsa mer om?
      kram Paulina

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

%d bloggare gillar detta: